Din dröm

Tja!
"var ärlig mot dig själv" är en fras som används en del i denna blogg. För att säga till mig eller någon annan att "jag gör det här och det här" rör inte mig ur fläcken, det ökar kanske sitt självförtroende men i slutändan måste du vara ärlig mot dig själv. För att säga saker och göra saker är två fruktansvärt olika saker. Och det är det som skiljer den bra mot den dåliga.
Istället för att gå till din tränare så fort det inte går som det ska, fråga dig själv om du gjort det du skulle göra på träningspasset. Det är du som hindrar dig själv från att utvecklas, så fråga dig själv först.
Jag ger gärna tips. Är det något så kommentera inlägget med din fråga.
// pratice makes perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0