Era mål

Godmorgon!
Åter en fin morgon tur väntar!
Tänkte bara berätta snabbt om en grej jag börjat göra innan varje pass. De jag gör är att visualisera mina långsiktiga mål. Alla har hört om detta, testat det en gång typ sen sagt ja detta va kul får jag gå till rangen nu?
Men lägger man ner 5 minuter på att blunda och visualisera sina mål så gör det skillnad på passen tycker jag. Försök göra situationen så detaljerad som möjligt, vad har ni för kläder, skor, hur beter sig publiken, har ni en tjej som kollar på vad som helst kan ni trycka in. Bara ni får med så mycket som möjligt och gör det så detaljerat som möjligt! Och gör de inte en gång utan gör det några dagar. Försök gärna känsla känslan av att hålla i pokalen och försök höra publikens jubel så ni får med så många sinnen som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0