Gör alltid ert bästa!

Jag kom precis på en underlig tanke. Har ni någonsin kommit på er själv under en uppvärmning att ni kollar mer på en annan som ser bra ut än vad ni fokuserar på er egna uppvärmning? Jag vet att jag har de, de gick sådär dom tävlingarna. Så här ligger de iaf till, alla som är nervösa när någon håller en pistol mot ens huvud går att slå. Alla som blir nervösa av att någon håller kryptonit en meter ifrån er går inte att slå.
Skulle jag bli utmanad av Zlatan på 1 v 1 fotboll skulle jag tro att kunde slå honom, om man inte tänker så, tacka då nej till utmaningen för annars skämmer ni bara ut er själva. Ni måste va ert största fan och verkligen tro på det. Man måste fortfarande vara ödmjuk och snäll mot alla man tävlar mot eller bara är med i vardagen. Bara för att man tror att man är bäst behöver man inte bli ett kräk som ingen gillar.
Men man måste fortfarande tro att man är bäst!


Kommentarer
Postat av: Kurage

Jättefin blogg, puss

2012-03-07 @ 02:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0