Lördags träning!

Hallå igen!

Lördag idag och de betyder? Juste träning!!:)
Tänkte dela med mig med ett av mina absoluta favorit motivations tips idag!
Min största idol i livet är Kobe Bryant. Han är den här erans bästa basket spelare hands down! När han var ung var han alltid den första in i basket hallen och den sista som lämna. Han tränade alltid hårdast av alla och hans enda mål var att ta sig till Nba. Sjukt stor idrottsman och som sagt min allra största idol!
Så när jag vaknar och tänker "äsch Vafan 30 min till gör väl inget om jag sover", då brukar jag alltid tänka, "Kobe hade gått upp direkt" och då e de kört för mig. För som sagt han är min största idol och ingen vill göra sin idol besviken! Och åter igen, pratice makes perfect!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0