Taggad!

Tjena!
Detta ska bli sjukt kul att testa på! Jag har länge velat fram och tillbaka om jag ska starta en blogg eller inte! Varför jag velat är för att jag inte vetat vad jag ska skriva om! För jag tycker en blogg ska ha ett syfte. De ska inte va någonting där jag kan sitta och skriva av mig för då kan jag lika gärna skriva av mig i ett word dokument eller på papper.
Men till slut kom jag på att jag vill sprida inspiration och motivation. Jag är nämligen en kille som brinner för golf. Jag vill kunna försörja mig på golf i framtiden och ha det som mitt yrke.
Jag kan vara så öppen och säga att jag har inte vart den golfare som jobbat hårdast av alla. Jag har åkt lite på en räkmacka. Jag har vart på golfbanan as mycket men jag har inte tagit vara på tiden. Men jag har ändrat inställning helt och jobbar nu mera hårdare än vad jag någonsin gjort iaf. För att bli bäst måste man ju träna mest eller hur? Eller som jag börjat säga,"practice makes perfect!" Allt låter så mycket tuffare på engelska!
Dessa 3 mycket fina fina och ärliga ord har hjälpt mig med massa svåra väg val de senaste året. Och dom ger mig verkligen motivation till att vilja nå mina stora mål.
Detta va i thailand i november förra året!
//Glöm inte att "practice makes perfect"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0