Åter tillbaka!

Hej igen!
Shit va länge sen det va jag blogga nu och spred lite motivation!

Hockey VM har startat och vilken start Sverige fått! The Players Champion blev Matt Kuchar iår! Players är någonting jag drömmer om att få spela. Och vinna för den delen. Inte ska Stenson få den äran att vara enda svensk som vunnit den...

Trots att jag inte är världens största och bästa bloggare har jag faktiskt fått förfrågningar om saker och ting. Vad har du i hcp till exempel! Och då har jag svarat +2( vilket jag har ) och då fick jag som svar av en, -jävlar! Hur kan du ha så lågt?
TRÄNING!
Som jag skrev i det allra första inlägget i bloggen, jag har vuxit upp på golfbanan, det är min grej. Jag har alltid velat åka till golfbanan för att träna och bli bättre! Ingen har behövt släpa mig dit! Så nästa gång du sitter och funderar på varför Peter Hanson skjuter lägre scorer än du, eller varför Niklas Lidström kan stoppa den i krysset från blå och inte du så vet du svaret. Det är träning.
// practice makes perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0