Hej alla!

Så här innan läggdags brukar jag alltid ta mig en funderare, jag kan tänka på allt från hur många badkar man kan fylla med allt vatten som finns i Atlanten till vad jag ska göra på golfbanan imorrn.

Men idag tänkte jag på mig själv och hur jag är som person. Och jag är en kille som tror sjukt mycket på mig själv. Men samtidigt väldigt ödmjuk och sätter ofta vänner och familj före mig själv. Och frågar någon vem jag tycker är bäst i världen på golf säger jag av ren reflex Tiger Woods, men egentligen tycker jag att jag själv är det.
Och nu frågar ni om jag är dum. Men tror ni på riktigt att Tiger tycker Jack Nicklaus är bäst genom tiderna? Eller tror ni Sidney Crosby tycker Wayne Gretzky är bäst genom tiderna? Man måste tro så mycket på sig själv annars kommer man inte bli bäst!
Men sen utåt måste man visa sin ödmjuka sida! Även inom detta område krävs träning. // practice makes perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0